Paleo dieta – 2. část

Autor obrázku: dollen

Asi po prvním měsíci, jestli-že vysazení cukrů opravdu dodržujete je možné zhubnutí 6-8 kilogramů, samozřejmě ovoce není úplně zakázáno, doporučuje se například maliny, jahody, borůvky,.. Zkrátka ovoce, které se před 10 000 lety dalo v lese utrhnout a sníst, vyhýbejte se jablku, hruškám,..

Od této chvíle půjde hubnutí obtížněji, nenechte se však odradit! Čeká Vás mnohem větší potěšení, než první měsíc!

K masu a zelenině můžete postupně přidávat „sladkosti“. Mám na mysli mangovo-banánové placičky. Skládají se z mandlové mouky, vejce, kokosu, kokosového mléka, manga, banánu a špetky soli, je možné přidat trochu proteinu a malé placky dát na mírný oheň na pánvičku. Placky jsou po usmažení docela suché, proto je dobré dát si k nim na zakousnutí pár lesních plodů.

Paleo dieta je praktikována nejčastěji v Americe, na „nejtučnějším“ kontinentě světa a českými nadšenci se dostala až k nám.

Paleo dieta je často spojována se cvičením Crossfitu. Jedná se o nejvšestranější sport na světě. Crossfit není zaměřen na určité partie těla atp. Na závodech Crossfitu účastníci nikdy neví, v jakých disciplínách budou soutěžit a tak se připravují celoročně na všechno. První závody, „The Open“, se konají v únoru, hlásí se zde přes 250 000 účastníků a tím se Crossfit stává nejmasovějším sportem světa.

Do této první soutěže zájemci posílají videa s cvičením, které se jim určí, ti, kteří dosáhnou nejlepšího hodnocení se kvalifikujou na tzv. „Regionals“. Regionals se konají na konci jara, odkud se postupuje na nejvýznamnější soutěž „TheGames“, které se konají na konci června. Může Vás potkat jakákoliv disciplína, nejlepší Crossfiter trénuje 5x denně!

Věřte, že Vaše váha lze lehce redukovat, mějte silnou vůli! Na začátek se můžete inspirovat jídelníčkem:

Snídaně:

  • vajíčka na jakýkoliv způsob
  • zelenina (rajče, okurek, paprika, mango,..)
  • slanina
  • oříšky (denně maximálně jedna hrst – obsahují škodlivé omega 6 mastné kyseliny)
  • sýry (minimálně šedesáti-procentní)

Druhý měsíc je možný ovocný salát, banány s vysoce kvalitním arašídovým máslem,..

Oběd:

  • Kuřecí prsa s mangem a ořechy
  • Kuřecí kousky se zeleninou
  • Prakticky jakékoliv maso, smažené, pečené, vařené se zeleninou (doporučuje se 50% masa, 50% zeleniny)

Večeře:

  • Autor obrázku: sbshine

    Zeleninový salát s masem

U této diety je vše založeno na Vaší fantazii, prakticky se nemusíte žádným způsobem omezovat, jezte, kdy máte hlad, ne kdy určuje nejlepší studie, přiměřeně spěte, sportujte, není nutné moc, stačí se alespoň trochu hýbat, každý den ujděte 10 000 kroků či se projeďte hodinu na kole, zprvu se nijak nenamáhejte kvůli kyselině mléčné, která způsobuje svalové bolesti při nečekané námaze.

Napsala:

Soňa Remová

O autorovi

Podobné články

Odpověď

*